چهارشنبه ۰۳ تیر ۰۵
۱۹ بازديد
۰ ۰
فاضلاب از طریق لوله ورودی وارد قسمت اول سپتیک تانک می شود که با جدار جداکننده از قسمت دوم مخزن جدا شده و حجمی معادل دو سوم حجم کل سپتیک تانک دارد.

ذرات معلق موجود در فاضلاب این قسمت به دلیل وزن خود ته نشین شده و به صورت لجن در کف مخزن ته نشین می شوند و روغن و گریس به دلیل ماهیت و وزن پایین تر در سطح حوضچه می نشیند. 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.